donderdag 9 december 2010

Coni(s)feren...

 

blog 7

Twee coniferen omgetoverd in sfeerboompjes. Ik weet de naam van deze bomen helaas niet meer maar weet wel dat het coniferen zijn. Normaal hou ik helemaal niet van coniferen maar ik zag wel dat ik van deze bomen sfeer kon maken.

blog 8

blog 10

blog 9

Heel eenvoudig heb ik ze maar gehouden, eerst met spuitsneeuw ingespoten en vervolgens versierd met roosjes. Het zijn schuimroosjes met een lichtroze buitenkant en een hardroze binnenkant, in groot en klein. Enkel nog een wat ijzerdraad met roze balletjes toegevoegd.

blog 13blog 17blog 16blog 14 

Tegen één pot heb ik wat boekjes gezet. Het zijn niet echt voorleesboekjes maar het sfeertje zet dat wel neer. Heerlijk warm op de erkerbank, en verwarming naast de verlichte sfeerbomen verhaaltjes vertellen....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails