dinsdag 14 december 2010

Eucalyptus...

 

Deze lamp -die langs het schrijftafeltje staat in het schrijfhoekje- heb ik versierd met een paar takken eucalyptus. 

blog 3

Door het hele huis ligt, hangt en staat eucalyptus, heerlijk om mee te decoreren. Het geeft snel resultaat en het ruikt ook nog fantastisch, ja....wat wil je dan nog meer?

blog 13

Zo heb ik boven m`n schrijftafeltje een touw waar ik eucalyptus aan heb met kaarten en mini-kerstversiering.

blog 5blog 6blog 8blog 7 

deze kaarten met nostalgische prent heb ik een paar jaar geleden gekocht bij de Hema.

blog 9 

Een kerstster mag natuurlijk niet ontbreken tijdens kerst. Dit jaar heb ik gekozen voor een kleintje en natuurlijk in een zacht roze kleurtje...

blog 10

Nog een fijne week allemaal.....

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails