dinsdag 22 maart 2011

En de winnaar is...

 

blog 1

Mijn give-away in samenwerking met Ramsign  is voorbij. Ook namens Ramsign bedankt voor al jullie reacties en jullie belangstelling voor hun producten.

blog 2

Moeilijk was het best wel om een winnaar te kiezen uit alle inzendingen. Niet alleen bloggers hebben gereageerd ook veel anonieme lezers hebben gereageerd via mail. Ik heb alle reacties geteld en Lucas een nummer laten kiezen. Lucas koos 39. Alle reacties van begin binnenkomst (ook reacties via mail)  geteld t/m nummer 39 en wie stond er op nummer 39????

blog 3

.....Nicole van het blog Rêve Douce. Nicole van harte gefeliciteerd met je emaille bord. Ik heb je inmiddels gemaild en je vertelde me dat jezelf ook benaderd bent door dit bedrijf. Jij maakt ook een keus om in je give-away het bord te verloten, leuk dat je dan zelf een bord wint! Ik ga niet mee doen hoor met je give-away stel je voor dat ik zou winnen dan denkt iedereen nog dat het doorgestoken kaart is:-) Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen aan deze give-away ook namens het Deense bedrijf Ramsign.

Lieve groet,

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails