zondag 20 maart 2011

Vrolijke voorjaarsboel...

 

blog 1

Het is een vrolijke boel boven de eettafel. De lamp is versiert met van alles en nog wat. Kopjes, kannetjes, paasschelpen, eieren, vogeltjes, vlinders en bloemen.

blog 2

blog 4

blog 6

In de halve eieren heb ik kunstmagnolia`s en kunstroosjes gedaan. Echte bloemen vind ik mooier maar dan moet er weer water in het ei en de bloemen weer elke week ververst worden. Dit is ook leuk en het blijft t/m Pasen vers.

blog 8blog 9blog 10blog 11

De Paasschelpen zijn heel makkelijk zelf te maken. Op kalkpapier vintageplaatjes scannen (kies plaatjes in Paasthema) De plaatjes plak je er met hobbylijm of andere transparante lijm op. Voordat je de plaatjes erop plakt is het leuker om het plaatje te scheuren ipv te knippen. Boor een gaatje in de schelp als je de schelp op wil hangen.

blog 7

Ik loop op m`n tenen en stop daarom tijdelijk even met bloggen. Ik heb soms nog net tijd om een post te plaatsen maar het kijken naar andere blogs blijft er al een aantal weken bij. Het voelt niet goed om zelf wel posten te plaatsen en niet al jullie leuke posten te bekijken. Het is allemaal even snel foto`s nemen, post maken, post plaatsen en hup weer verder met..... ja, van alles en nog wat. Het bloggen gaat als verplichting voelen. Ik weet we hebben er allemaal wel eens last van en de één heeft nou eenmaal meer tijd als een ander en als je dan tijd hebt..... moet je ook nog eens zin hebben:-) Ik kom deze week nog wel zeggen wie een mooi emaille naambord gewonnen heeft in mijn give-away!!

blog 9

Bedankt voor al jullie trouwe bezoekjes en lieve reacties altijd op mijn blog! Ik hoop snel weer tijd en energie en zin te krijgen om jullie weer volop te bezoeken.....

Tuut Jeanette....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails