donderdag 9 juni 2011

Tijd...

 

blog 8

Tijd, elke seconde hebben we er mee te maken. Verleden tijd, tegenwoordige tijd, alle tijd en geen tijd. Helaas is bij mij het laatste het geval.....geen tijd! Ik laat de tijd mij niet voor de gek houden want ik kan haar toch nooit de baas:-)

blog 6

blog 7

blog 5

blog 4

Daarom heb ik -ook al heb ik geen tijd- toch een post gemaakt over tijd. Een mooi klokje aan een ketting, lijkt oud maar is splinter nieuw en siert deze flesjes van Ikea.

blog 1

 blog 3

blog 2 

Zacht groen satijn lint met glazen pegeltjes heb ik gekocht om er lampenkappen mee te versieren. Ik heb er ook al een kap mee versierd maar er is nog lint over en ach....er komt vanzelf iets waar ik de rest voor kan gebruiken.

blog 9

blog 10

De achterkant van het klokje is ook mooi bewerkt. Nog geen 10 euro voor betaald, kijk dat zijn leuke maar ook betaalbare aankopen:-) Helaas de tijd roept weer, ik moet weer verder....Voel je niet verplicht om te reageren hoor want ik kom zelf ook amper aan jullie blogs toe. Als ik tijd heb gebruik ik hem, dan heb ik weer geen tijd om opnieuw tijd te maken....Vast heel herkenbaar? Alvast een heel fijn weekend

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails