zondag 10 juni 2012

Rose Constance...

 

blog 7

Sorry maar deze post gaat weer over bloemen (viel me op dat mijn laatste posten veelal bloemen posten zijn). Op dit moment bloeit de Constance Spry. Veel rozen hebben hinder gehad van de vorst maar ik moet zeggen dat deze er goed vanaf is gekomen. Er zitten wel iets minder knoppen in dan vorig jaar maar nog genoeg voor prachtig plaatjes:-)

blog 8

blog 9

blog 10

Deze Constance Spry groeit bij de achterdeur. Als je goed kijkt dan zie je op de foto hierboven een raam verscholen achter de rozen. Het is het raam van onze slaapkamer. Deze roos ruikt heerlijk en dat ruik ik als ik op bed lig. Heerlijk om met deze geur in slaap te vallen.

blog 11

blog 13

blog 12

Rechts van de pergola bloeit de New Dawn, ook vol knoppen deze bloeit wat later maar is wel een doorbloeier...

Er zitten genoeg rozen aan de struik Constance dus heb ik er een paar geplukt voor in de theepot! Hier heb ik de roos gecombineerd met Valeriaan en kattenkruid.

blog 1

blog 2

blog 4

blog 3

Net pioenen zo mooi...jammer genoeg bloeit deze roos maar éénmalig per seizoen maar omdat je getrakteerd wordt op een topper neem je dat voor lief:-)

Fijne nieuwe week...

Jeanette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails