zaterdag 23 juni 2012

Veel werk verzet…

under construction  -lady room-

blog 15

Wij hebben afgelopen week heel wat werk verzet en dit alles in de avonduren. De muren zijn inmiddels geverfd in de kleur Reverie (207) van Farrow & Ball en het behang is geplakt. Dit behang is oud en bezit nog origineel zelfkant. Vroeger werden deze randen op elkaar gelegd en vervolgens weggeknipt zodat het patroon mooi tegen elkaar aanviel. Nu vind ik dit zelfkant prachtig en origineel, dat wij juist gekozen hebben om deze randen tegen elkaar te plakken.

blog 14

Deze tafel hebben we ooit eens aangeschaft als klus en stamtafel. Volgens mij is deze tafel -samen met vier kantinestoelen- de eerste aanschaf van dit huis. Handig om tijdens het klussen toch even te zitten om een kop koffie te drinken.

Vervolgens is deze tafel naar zolder gekomen en werd veel door mij gebruikt om troep op te zetten of verven van wat kleine objecten. Een nieuwe tafel voor deze kamer hoefde ik niet, deze is helemaal leuk maar er moest wel wat aan gebeuren want het blad zag er niet meer uit.

Het leek mij leuk om het blad van de tafel ook te behangen. De juiste plek uitgezocht waar de tafel moest staan en het blad zo behangen dat het patroon van de muur over tafel loopt. Vervolgens heb ik er een coating overgedaan zodat ik de tafel ook kan gebruiken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails