dinsdag 30 oktober 2012

Roze in de hoofdrol…

 

….zomaar wat foto`s van ons huis met roze in de hoofdrol.

blog 2

De erkerbank, een heerlijk plek om een bakkie te doen of lekker bladeren in een leuk tijschrift. Zelf mijn pantoffeltjes (Ruby Brown) zijn in stijl en aubergine gekleurd.

blog 3

Meestal is deze stoel bezet door Molly, onze grijze viervoeter…..

blog 1

Aan een lamp een antiek tasje met mooie oudroze pailletten. In de tas een mooie kaart met een rozenafbeelding geschilderd door de bekende –bloemen-schilder Pierre Joseph Redoute.

blog 4

Lekkere hang-bank waar we `s avonds altijd zitten (liggen) om tv te kijken. Ik ben tijden op zoek geweest naar mooie oude luiken maar kon de juiste maat nooit vinden of vond de prijs niet leuk kortom….deze komen gewoon van de bouwmarkt en heb ik geverfd met kalkverf  (lilac Carte colori) Om ze een wat oud uiterlijk te geven heb ik er oude houten deurgrepen op gezet. Deze zijn antiek en komen van een oude bedstee deur. Kussens op de bank is een mix van Deens design tot H&M.

blog 5

Detail van een kroonluchter die boven de eettafel hangt. Deze was zalm van kleur en 10 jaar geleden bij de Hornbach gekocht. Toen kon ik de juiste lamp niet vinden en deze was oké en niet duur. Deze lamp heb ik zelf ingekleurd met pastel krijt en versierd met porseleinen roosjes. Zou nu niet meer zonder deze lamp willen….

blog 7

blog 8

Nieuwste aanwinst….deze button voor mijn Sari armband. Mooie afbeelding van stijlicoon Audrey Hepburn.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails