vrijdag 14 december 2012

wegens succes geprolongeerd!

….deze Kerst Engelen.

 

35

Vorige jaar maakte ik deze Engelen voor het eerst. Omdat ik er zoveel leuke reacties op kreeg en ik ook geen nieuwe inspiratie had voor wat anders heb ik deze poppen weer verandert in Engelen.

36

37

Bijna bij al mijn creaties help Lucas mij. Hij heeft van kippengaas de rokken gemaakt en ik heb de rokken versierd met lampjes, rozen en vlinders.

38

Om de taille van de dame heb ik breed satijnlint gedaan. Dit omdat je dan de afwerking van het gaas niet ziet. Op de rug van deze dame een paar losse Engelenvleugels gedaan die met nylondraad vast zitten. Tegen het raam aan een kaarslampje op batterij die met een zuignapje vast zit. De handen van de pop dragen dit kaarsje…

35394044

In het donker heb ik geprobeerd om een foto te maken van hoe het staat als je de lampen sfeervol ziet branden maar helaas de foto is te donker. Jullie kunnen het vast wel voorstellen dat dit super sfeervol staat. Tussen de Engelen in heb ik nog wat verschillende kandelaren en glaasjes met theelichtjes staan. Tussen de kaarsen staat Joseph with child.

42

43

Heel fijn weekend allemaal…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails