maandag 4 februari 2013

Inspiratie ontmoet knipsels & knutsel`s

 

1

Hier is het luik heen verhuisd wat eerder nog langs de servieskast stond. Deze dient nu als inspiratiewand met enkele at Home schriften. Ook het Flow winterboek mag niet ontbreken, een boek vol inspiratie met veel kaarten, stickervellen, teksten, sjablonen en noem maar op.

3

In de trommel onder het tafeltje liggen vele creatieve voorwerpen verstopt. Potjes ecoline, stempels, poppetjes, labels, hangertjes, touwtjes…teveel om op te noemen.

6897

Niet alles is knip en plakwerk….ook leuke mokken en een parelketting kom je tegen. Bovenop het kastje een paar rollen oud garen, theebenodigdheden en mesjes in leuke mokken en een winterse kaart.

4

5

Ook reminders hang ik hier op, zo wordt er binnenkort een bezoekje gebracht aan een meisje en zoeken we –oude- buren op die verhuisd zijn.

10

11

Het luik staat er tijdelijk want ik ben op zoek naar nieuwe gordijnen. Degene die regelmatig mijn blog bezoekt weet misschien dat hier altijd gordijnen met rozenprint hingen. Deze gordijnen zijn behoorlijk verkleurd (ook al waren ze gevoerd) en ze zijn na het wassen behoorlijk gekrompen, Tijd voor iets nieuws dus. Nu ben ik al wel wat wezen kijken maar ik heb nog niet het juiste gevonden, tot die tijd laat ik mooi dit luik staan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails