vrijdag 18 april 2008

don`t forget me..


jullie kennen ze vast wel, die lieve kleine blauwe vergeet-me-nietjes..

bijna 2 weken terug, ik met een vriendin naar tuinland, alles in m`n tuintje was zo troosteloos, al m`n bloembollen uitgebloeid en wou graag even weer wat nieuws op m`n tafeltjes, had nog planten voor in huis nodig en gewoon wat losse bloemen voor in huis en alles wat ik nog meer tegenkom is leuk meegenomen, toch?....

oohh...wat een leuke dingen allemaal, werd er helemaal hyper van! zoveel voorjaarsplanten, zoveel keus soms zie je dan door de bomen het bos net meer en wordt de keuze je soms lastig gemaakt, maar toch val ik altijd weer voor die lieve kleine vegeet-me-nietjes en vul m`n kar hier mee

we nemen een kopje koffie, je moet ook een beetje aan jezelf denken als je een middagje gezellig aan het winkelen bent, we lopen binnen nog wat rond en komen allemaal leuke dingen tegen, we gaan naar de kassa rekenen af en gaan weer weg

met de auto volgeladen weer richting huis, m`n vriendin zet me af, neem al m`n spullen uit de auto en ze vertrekt, pak alles thuis uit, geef het een plekje en daar gaat de telefoon.... m`n vriendin, of ik toch niet iets ben vergeten....nee hoor, ik heb alles hoezo??....nou zegt ze, je vergeet-me-nietjes staan hier nog....... het valt even stil.....hoe kan ik die nou vergeten!!.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails