woensdag 25 maart 2009

een handje vol geluk….

 

ooo….ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben de afgelopen tijd wel heel erg verwent met awards! en zelfs gisteren op 1 dag, 3 awards…. ik ben er natuurlijk ontzettend blij mee. toch een teken dat mijn blog voor velen een inspiratiebron is….

award_fra_strikkedilla

deze award kreeg ik van miss marple neem even een kijkje op haar blog. het is echt de moeite waard. ik kan er niets van lezen maar het is er zo gezellig. het is net of staat de tijd even stil en kom je bij haar even weer op adem…

  award2_thumb12

deze award kreeg ik van hanne, minverden ook een blog waar het awards regent, dat zegt dus genoeg….

premios_dardo_award_from_Ann_at_Life_at_Anns_place_on_Feb_2_2009_thumb[2][1]

deze award kreeg ik van sylvia, villa extra ook zeker de moeite waard om even te kijken, ik herken heel veel van mij in haar werk en zij maakt echt werkelijk de mooiste collages…

blog 2 

deze award kreeg ik van anja, needfulfriends and koboldkinder inmiddels een echte vriendin geworden. ook zij heeft het hart op de juiste plaats. zij maakt werkelijk prachtige beren en de mooiste poppen van de wereld. ze verkoopt haar werk vaak op ebay. neem eens een kijkje en je wil gelijk zo`n kleine adopteren…..want als je niet weet dat het poppen zijn, zou je zeggen het zijn baby`s….

award_thumb[1] 

deze award kreeg ik gisteren maar liefst van drie geweldige blogvriendinnen. van ingrid , may day  van lia, i found  my home en van kayleigh, lifestyle. neem eens een kijkje op deze prachtige blogs, zij zijn nog niet zo heel lang hier in blogland en vinden het erg leuk om nieuwe vrienden te krijgen. deze blogs zijn zeker de moeite waard om even te bezoeken…

maar nu is het aan mij om per award nieuwe bloggers te zoeken waarvan ik vind dat zij het verdienen om een award te krijgen. ik heb hier al even over na gedacht omdat het voor mij geen doen is om 7 vrienden per award te zoeken en ik ook vind dat iedereen zo`n award verdient. het is natuurlijk ook een heen en weer spel je krijgt en geeft. nu ben ik misschien een keer heel egoistisch maar ik heb deze awards ontvangen en geef ze deze keer niet weg.

maaaaar …..ik heb speciaal voor al deze lieve mensen, deze foto`s gemaakt. zie dit als mooie ansichtkaarten die ik jullie virtueel stuur. ik vind dat iedereen die regelmatig op mijn blog komen deze awards  verdienen en deze foto`s voor deze ene keer op mogen slaan om deze voor jezelf in te lijsten…

b1

b2  b3

 

ik hoop dat er in je leven altijd plaats is voor nog een vriend….

liefs jeanette….

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails