donderdag 21 mei 2009

chaise longue…

 

blog 1

ik heb vanmiddag m`n stoelen  omgedraaid en heb nu een echte chaise longue. vorig jaar hebben wij een bank gekocht met  losse elementen en dat bevalt me prima.

blog 3

blog 2

ik heb nu de hocker tegen de stoel aan geschoven om heerlijk onderuit te zitten, ik mag graag op een stoel zitten met de beentjes vooruit, tv kijken of zoals nu met de laptop op schoot een berichtje typen…komt er visite dan schuif ik de hocker zo van de stoel af , zet er een dienblad op en de hocker dient als tafel…

blog 4

dit is echt een gezellig hoekje om te zitten, ik zit hier ook vaak  met een vriendin een kopje koffie te drinken. aan de overkant van dit hoekje staat de rest van de elementen die samen een lange bank vormen. het zijn 2 zitelementen met aan elke kant van elk element een leuning. deze 2 elementen tegen elkaar wordt een lange bank…

blog 5

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails