zaterdag 16 mei 2009

zomers tintje…

 

a20

ik ben meestal van de poederige kleuren en pastels maar richting de zomer vind ik het leuk om daar juist een wat fellere en diepere kleur aan toe te voegen.

a19

deze tafel heb ik vorig jaar op een fair gekocht, zo in deze staat. ik zou deze nog steeds verven maar op de een of andere manier blijf ik dit een geweldige kleur vinden. en wat gewoon toch echt toeval is, is dat de roze kleur van de tafel terugkomt in de kandelaren…

a13

deze diep roze  kaarsen versterken juist nog meer de kleur van deze tafel. een prachtige combinatie met het oudroze behang op de achtergrond. let maar eens op zo`n combinatie ook in de kleding zie je deze trend. mooie oude zwakke en sobere tinten met een felle tint als accent, prachtig!

a14 a18

a15 a17 

voor de Franse spiegel staat een klein opstapje met Joseph with child en een paar oude Engelse flesjes. ik heb een tak -van een rozenklimmer- uit de tuin gehaald en die samen met een kunstpioen in zo`n flesje gezet. door het verse groen met rozenknoppen lijkt m`n kunstpioen net echt. nog even en de pioenen bloeien weer in m`n tuintje…

a12

a16

van Manuela (Picasagirl) heb ik dit prachtige lint gekregen en past natuurlijk ontzettend mooi bij de kaarsen. deze arte ego hanger  heb ik van Gea (moi oald) ook een Picasagirl maar is afkomstig van een Poolse dame alicja kik op haar naam en je komt op haar blog  en daar tref je echt de mooiste hangers aan….en met een mooi lintje hang je het zo in een tak of aan een bloem en zie, zelfs Joseph is onder de indruk van haar….

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails