woensdag 13 mei 2009

veel lief, weinig leed….

 

……is de tekst die ik schreef op een kaart  voor mijn man Lucas. afgelopen dinsdag hebben we genoten van ons 10-jarig huwelijk…

a5

op onze trouwdag is het voor mij een traditie op eerst m`n trouwjurk te passen. en met trots  kan ik jullie zeggen, dat de jurk me na 10 jaar te groot is. ik had toen maat 40 en ben in de loop der jaren gekrompen naar een maat 36 maar inmiddels weer een ruime maat 38, ach zo blijf ik wat  jojo`en….maar toch fijn dat de jurk me op moment te groot is…

a1

toch geniet ik elke dag van m`n jurk en –onze dag- dit hoekje heeft de naam –trouwhoekje- gekregen en staat op de overloop. elke dag als wij de trap oplopen dan kijken we hier op uit…

a2

a6

m`n tante had voor deze dag een ringkussentje gemaakt en dit heb ik nu op een kussen liggen op een stoel met oude en nieuwe broches…

a7

a11

ik heb een paar heerlijke dagen in ommen gehad. prachtig weer en heerlijk uitgerust. dinsdag onze trouwdag gevierd samen met familie. zoals ik al in de titel schreef, veel lief en weinig leed hopen wij te gaan naar ons 12,5 jarig huwelijk….

 

a3

tuesday we have celebrate our 10 year wedding anniversary…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails