zondag 29 november 2009

Nog een boompie…

 

blog 14

En hier m`n andere boompie. Deze lijkt natuurlijk veel op die andere, ze komen ook samen voor het raam en dan vind ik symmetrie  mooi. Toch is er wel een verschil. Hier zitten leuke papieren kerstlabels met vintage plaatjes in en een andere kerstkaart.

blog 16blog 18blog 17blog 15 

Deze kerstlabels van papier heb ik vorig jaar ook gemaakt. Niet zo moeilijk te maken. Op een stuk dun karton - neem een kleur die je leuk vindt- plak je verschillende stukjes papier. Ik heb allemaal vintageplaatjes gescand op papier en dit samen met muziek en tekstpapier geplakt op een stuk dun karton. Je kan de plaatjes ook scheuren en dan op plakken, van alles wat door elkaar. Neem een paar voorwerpen die plat zijn en met kerst te maken hebben, bijv. een ster, een kerstboom een kruisje of een engel, leg dit op het papier en trek het over met potlood.  Je kan het hele vel vullen met de verschillende voorwerpen. Vervolgens knip je alles uit en maak je met een perforator een gaatje. Stikkers voor om de gaatjes kan je kopen bij een hobbywinkel of een betere boekhandel met kantoorwaar.

blog 20

  blog 19

Die prettige feestdagen gelden eerst nog maar even voor Sinterklaas hoor! Wij doen ook aan Sinterklaas en verheug me al op zaterdag, gezellig met mijn familie pakjes uitpakken, gourmetten en spelletjes en natuurlijk heel veel lekkers!! Voor iedereen die ook Sinterklaas viert een hele gezellige Sinterklaas toegewenst!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails