vrijdag 13 november 2009

Zoals het klokje thuis tikt….

 

…tikt het nergens.

blog 1

Dit klokje tikt niet meer en staat alleen mooi te zijn als wijzerplaat. Je ziet ze op moment op vele blogs voorbij komen. De meesten wit en van emaille. Jeanette zal Jeanette niet zijn om daar van af te stappen. Jullie weten inmiddels vast wel dat ik niet zo`n meeloper ben en doe ik dat wel dat ik het dan in mijn eigen stijl  doe.

blog 2

blog 4 blog 5

Ik vond deze wijzerplaat op MP. Deze meneer bood de hele klok aan en deze liep ook prima alleen ik had helemaal geen belang bij de hele klok. Ik mocht de wijzerplaat ook hebben voor een aanzienlijk lager bedrag, dat heb ik dus gedaan. Het is van hout en prachtig beschilderd met roosjes met een chroomkleurige ring. Ik heb de wijzers er nog wel bij maar vind ik nu niet passen omdat de klok niet meer loopt. Maar zo`n gat vraagt wel om gevuld te worden dus daar doe ik dan wel wat mee. Een mooi oudroze satijn lint dubbel door het gat gestoken. Een knoopje aan de achterkant, zodat het lint er niet doorheen valt. Aan de voorkant een lusje en zo rust het lint samen met parels en hortensia blaadjes op het blad.

blog 3

blog 6

 

  Nog even een overzichtsfoto van onze woonkamer hoe deze er op moment bij staat.

blog 7

Nu brainstormen over kerst. Ik heb nog geen idee hoe ik alles aan ga pakken dit jaar. We gaan een paar dagen weg met kerst dus ik ga niet erg uitpakken dit jaar. Ik heb al wel een mooie takkenbos gemaakt die versierd gaat worden en voor het raam komt te hangen….Hoe alles gaat worden, geen idee maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails