zondag 21 februari 2010

Brocanteblog in Ariadne at home...

 

blog 1

Zeer trots ben ik op mijn brocanteblog in Ariadne at home.  In november kreeg ik een berichtje van de redactie van at home of ik het leuk zou vinden om mee te werken aan een nieuwe serie, genaamd brocanteblogs. Daar hoefde ik niet zo lang over na te denken, natuurlijk doe ik mee....Leuk stukje reclame voor mijn blog en leuk om anderen te kunnen inspireren met het blogvirus.

Wie? Jeanette westerhof (37). Blogt sinds: eind maart 2008. Passie: wonen stylen en fotografie. Wordt blij van: mijn huis vol poederige pastel-tinten, mooie hoekjes die bij toeval ontstaan. Favoriete buitenlandse blogs: (er zijn zoveel maar moest 3 noemen) thoughts from alice w, idemakeriet en un coeur en provence

blog 5

blog 6

De bedoeling was een kort bericht te maken met bijpassende foto`s, ik heb gekozen voor: 

WAT BLOEMEN DOEN

"Mensen noemen mij ook wel het bloemenmeisje. Niet voor niets want ik ben gek op bloemen. Rozen, ranonkels, anemonen, anjers en liefelijke plukbloemetjes zijn favoriet. Als je mijn huis binnenstapt, word je vrolijk van de bloemen. Ik verander vaak met de seizoenen mee. Ook servies met bloemen vind ik prachtig, maar dan wel een mix & match. Met een compleet servies met een dezelfde bloem doe je mij geen plezier, ik combineer liever! Ik mag ook graag stapelen met servies en schik er bloemen in, dit kunnen verse maar ook mooie kunstbloemen zijn. Op de stoere kruk heb ik een lief mokka-servies met een echte orchidee geschikt. In  het bovenste kopje van de opgestapelde kop & schotels ligt een kunstroos. Mooi hè, wat bloemen doen."

blog 3

De  Ariadne at home met mijn artikel lig nu in de winkels. Namens deze weg wil ik Marlies bedanken voor het ontwerp en Francisca voor het fijne mailcontact. Ook iedereen die persoonlijk, via mijn blog of via mijn mail gereageerd heeft, heel erg bedankt! Zo lief en met zoveel lovende woorden...ja, echt super tof!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails