vrijdag 5 februari 2010

Preview...

 

De meesten van jullie kennen het blad Ariadne at home wel. Het is mijn favoriete woon blad en misschien ook wel van jullie. Ik ga jullie iets leuks vertellen. Deze maand  komt At home met een nieuw serie namelijk brocante blogs. Elke maand komt er een leuk artikel in van een blogger met haar passie. Ik heb de eer om deze brocante blog  serie te starten met mijn blog Just Jeanette...

tafel 1

at_home_1[1]

Ik wil liever niet alles verklappen (al ligt het wel op het puntje van mijn tong) maar deze twee foto`s staan centraal en voor de rest verklap ik niets...Ik zeg alleen koop allemaal vanaf 16 februari de nieuwste Ariadne at home en mis dit niet. Abonnees krijgen het blad 12 februari in huis. Alvast veel kijk en lees plezier.

Ik ga er even tussenuit. Lucas en ik hebben een heerlijk weekje vrij, we gaan niet weg maar er liggen wat klussen te wachten die gedaan moeten worden. De houtenvloer moet opnieuw in de witte olie, een tafel verven en een kast voor een collega.  Ik hoop dat de gordijnstof er is want het paneel tegen de servieskast in het schrijfhoekje krijgt namelijk dezelfde stof als de gordijnen. Dus druk druk druk en ik wil niet beloven dat ik aan bloggen toe kom. Natuurlijk zien jullie het eindresultaat als alles klaar is. Dus meiden niet ongerust worden als jullie volgende week geen post van mij zien en jullie geen bezoekjes van mij ontvangen. Graag tot over een week!

Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails