woensdag 15 februari 2012

Kapje & jasje...

 

blog 1

Mijn schrijfhoekje, hier is verder ook niet zoveel over te melden alleen dan dat ik op de lamp twee kapjes heb wat ik niet had:-)

blog 2

Kapjes in een prachtig grijs-groen helemaal passend in het interieur. Deze lamp was ooit bruin en van de verlichting deugde ook niet veel. Lucas heeft de lamp voorzien van nieuwe snoeren en ik heb deze destijds crème gespoten. Vroeger heeft hier vast zo`n grote ovale kap opgezeten maar zo met deze kleine kapjes vind ik het ook mooi.

blog 21

Op het tafeltje heb ik een kunst-cyclaam in een gebreid mutsje en  aan tafel staat een stoel met...... een gebreid jasje!

blog 4

Gewoon een sjaal om de stoel geslagen net als een cape, die je zelf om zou kunnen doen. Nu draag ik de sjaal ook wel maar als ik deze niet om heb dan draagt de stoel mijn sjaal. Veel leuker om er zo naar te kijken als dat deze in de kast hangt:-)

blog 1

blog 2

blog 3 

Deze stoel was één van de eerste dingen die ik kocht bij een kringloop. Ik weet nog....voor nog geen 20 euro mocht ik deze meenemen, toen nog bruin gelakt met groene fluwelen bekleding. Het was echt een uitdaging om deze stoel in een nieuw jasje te steken. Goed gelukt vinden wij zelf. De stoel heb ik destijds geverfd en een klein beetje geschuurd. Ook hebben Lucas en ik deze stoel zelf bekleed. De stof (beide van Laura Asley) zit er super strak op en ik heb het afgewerkt met een fijn bandje met kleine roosjes...Omdat ik er destijds geen plek voor had zou ik deze verkopen op MP maar ik kon het niet, we waren zo trots op dit stoeltje dat ik hier gewoon maar plek voor moest gaan zoeken. En zo is dus ook dit schrijfhoekje ontstaan-;)

blog 1

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails