zondag 12 februari 2012

Mijn Valentijn...

 

blog 27

Twee weken geleden kocht ik deze roosjes. De één komt mooi uit maar de ander gaat al hangen. Ze staan in mooie oude Engelse groene flessen omwikkeld met lint en een lief kaartje van Jeanne d`Arc.

blog 25 

blog 24

Komende dinsdag is het Valentijn en dan mag je je liefje verwennen. Natuurlijk vind ik het wel leuk om een bloemetje te krijgen i.p.v zelf te kopen maar dat hoeft om mij niet op Valentijnsdag hoor. Zo werd ik gisteren verrast door mijn Valentijn met een prachtig boeket. Speciaal voor mij laten maken en met een dikke kus gegeven. 

blog 8

Een prachtig boeket vol rozen, ranonkels, alstroemeria en witte brem. Vooral die witte brem ruikt heerlijk....

blog 3blog 7blog 6blog 4 

Het boeket komt prachtig uit in deze groene emaille emmer. Deze emmer heb ik al jaren en als ik een bos bloemen krijg of koop dan staat deze emmer prominent op tafel.

blog 1

blog 2

Wie weet worden jullie ook nog verwent deze week.....

Fijn Valentijn!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails