donderdag 2 februari 2012

Klein maar fijn...

 

blog 26

Het kleinste kamertje (op de meterkast na) in huis, het toilet. Ook in deze ruimte zat rood behang met kleine roosjes en hier was ook het plafond rood. Nu is het plafond crème en hier hebben we hetzelfde behang gebruikt als in de badkamer.

blog 31

blog 32

blog 27

Het is een beetje stoeien met het licht want hier komt geen daglicht binnen. Foto`s maken met flits vind ik niet mooi, tenminste niet de foto`s die ik maak met flits"-) Sommige foto`s zijn gemaakt met hoge iso met daglicht en sommige foto`s zoals deze hieronder zijn gemaakt met hoge iso met kunstlicht. Vandaar het kleur verschil in de foto`s.

blog 28

blog 29

Dit vond ik zo`n schattig lijstje met zo`n lief meisje ze doet me wat denken aan Amalia:-) Hier heb ik dus het andere haarklemmetje, het klemmetje heb ik met dubbelzijdige tape op het glas geplakt, is het niet leuk? de flesjes van groen glas zijn oude flesjes en komen uit Engeland.

blog 33

Ook hier een stolpje met daaronder drie zepen. Het schaaltje eronder heb ik een tijd terug al eens van een collega gekregen. De kerk moest daar leeggeruimd worden en zo vond ze deze en moest gelijk aan mij denken, lief hè?

blog 34

Zien jullie de toiletborstel ook staan? Het is een hele mooie pot alleen de houder was hardroze. Nu kon ik natuurlijk ook een nieuwe borstel kopen maar ik vind deze eigenlijk nog veel te leuk, dan maar spuiten. Met een spuitbus van Trendy heb ik deze in een mum van tijd een ander kleurtje gegeven. De wc-rol-houder is van gietijzer. Er zitten twee haken aan en je kan er wat achter zetten. Meestal heb ik hier een boekje en de verjaardagskalender. Aan de haken hangt een gastendoek en een dik stuk zeep.

blog 35

Bijna dezelfde foto maar hier zie je nog een glim van de kolenbak die naast de wc staat. Hier berg ik de wc-rollen en de maandelijkse verbandjes in:-) Deze kolenkit komt nog van mijn ouders deze hebben zij vroeger in huis gehad.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails