woensdag 22 mei 2013

Bloesem in de tuin…

 

2

In mijn vorige post liet ik al weten dat ik in deze post wat meer van dit stukje tuin zou laten zien en laat het nu de juiste tijd zijn om dat te doen omdat de appelbomen zo mooi in bloesem staan.

5

6

12

Dit boompje staat vooraan in de tuin en is iets kleiner als de appelboom die hier naast staat. Geen idee welk ras dit is. De appels zijn wel lekker maar kan niet tegen de boom hiernaast op…Wel geeft dit kleine boompje elk jaar prachtige bloesem en doorkijkjes en dat geeft weer mooie plaatjes.

11

13

12

De luikjes zijn weer voorzien van een verfje, dit doe ik om de twee jaar. Deze keer heb ik gekozen voor blauwe verf van de karwei, eigen merk. Helaas weet ik zo uit mijn hoofd het kleurnummer niet. Zijn er mensen die het weten willen, mail me maar dan zoek ik het wel op. Ook het behang achter de luikjes is vervangen. Nu hangt er mooi vintage behang met rozen. Over het behang heb ik een vernis gedaan zodat het ook mooi blijft met regen en wind. De tafel is ook opnieuw geverfd met dezelfde blauwe verf en de aubergine kleur is van Pelt F&B.

7171815

Achter de tweede appelboom schuilt een klimoprek, waar ik oude teilen aan heb hangen. De trap naast de appelboom is ook geverfd in kleur pelt. In de emmer mooie zomerbloeiers.

9

16

4

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails