maandag 13 mei 2013

Verwent…

 

22

Afgelopen zondag was het onze trouwdag. 14 Jaren zijn we getrouwd en bijna 20 jaar bij elkaar. Niet dat wij elk jaar elkaar wat geven maar dit jaar ben ik verwent. Mijn man trakteerde mij op het mooiste boeket ooit.

4

3

Een boeket vol rozen, anjers, seringen, gipskruid en zeer fijne eucalyptus. Niet alleen mooi om naar te kijken maar door de seringen ruikt het boeket ook nog eens heerlijk.

67812

In de groene emaille emmer komt het boeket mooi tot haar recht. Ik geef geloof ik maar niet al te veel tekst, gewoon genieten van de foto`s…

9

10

11

13

14

15

Het is niet dat mijn man het boeket zelf uit zoekt hoor. Hij zegt alleen, graag een boeket voor Jeanette. En ja…de Bloemist weet altijd precies wat ik leuk vind en ook de kleuren daar speelt zij altijd zo goed op in.

16

17

19

20

Met een kopje rozen thee en de nieuwste At home ben ik wel even zoet geweest…

21

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails