vrijdag 27 februari 2015

Birdies…

 

b5

De schouw heeft een ander plek gekregen. Deze schouw stond eerder ook wel in de voorkamer maar dan tegen een andere wand met achter de schouw het paneel met rozenstof. Twee wanden met elk een verschillende print vond ik toch te druk. Deze wand met behang en vogels is me na tien jaar nog steeds dierbaar en daarom heb ik gekozen om het paneel met rozenstof naar zolder te doen.

b4

De schouw was groen maar tegen deze wand vond ik de kleur niet mooi uitkomen. Gelukkig heb ik zat potten verf in huis en was deze schouw snel veranderd van kleur. Nu in new white van F&B. Ik vond de schouw wat te braaf net na het verven dus heb ik de schouw flink geschuurd. Kleuren groen en ook wat roze schijnen nu mooi door.

b13

b3

Van bloemen, vlinders en vogels wordt ik altijd vrolijk als ik dan ergens een leukerdje zie moet –ie- met me mee. Zo ook dit schattige roze vogeltje met eigenwijs hoedje.

b10

b9

b11

Heel leuk en simpel een lijstje zelf maken?… Knip ergens- bijvoorbeeld uit een boek- een mooi plaatje, plak dit vervolgens met masking tape op een houten plankje. Achter de schouw hebben wij een houten plaat geplaatst. Dit was de achterkant van de kringloopkast (die verwerkt is in de wandkast). De maat is ook gewoon gelijk goed. Er hoeft niks af, de hele plaat kon er zo achter. Ik kan daar altijd zo van genieten dat alles zo mooi bij elkaar komt.

b1

b6

Op de schouw een kleedje met lappen stof en oude doosjes met boven op een stenen vogeltje. Het is eigenlijk een kastknopje maar ik vind deze leuk om neer te zetten.

b2

Een brandend kaarsje op de schouw staat altijd gezellig. In het groene vaasje heb ik vaak een paar bloemtakjes. De volgende keer dus een foto met bloemetjes…

b12

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails