maandag 23 februari 2009

anniversary...

vorig jaar maart ben ik begonnen met dit blog, dus ik besta bijna een jaar! nou nee...ik besta al 36 jaar maar m`n blog dan hè die bestaat een jaar. daarom vind ik het nu wel eens tijd worden jullie te laten zien wie er achter Just Jeanette zit...




nou ben ik iemand met vele gezichten. ik hou ervan om regelmatig van kapsel te veranderen. voor een maand terug was ik nog donker en nu helemaal blond. ik heb een kapster aan huis en zij heeft de tijd genomen om te zorgen dat ik in 1x van heel donker naar licht kon. meestal lukt dat niet in 1x en krijg je zo`n proces van rood naar oranje naar geel maar ik heb het traject gelukkig in 1x succesvol afgelegd, pffff....






ik met onze kat rakker op schoot, een echte kroelkat. vraagt ontzettend veel aandacht maar eet ook vaak de bloemen uit m`n vaasjes, vooral tulpen zijn favortiet. hij doet zijn naam rakker eer aan.

-mijn- stoel, ook wel van lucas hoor, maar ik zit hier het meest. wij hebben vorig jaar een nieuwe bank gekocht die voor mij net iets te hoog zit. maar ja met een lengte van 1.58 vind je ook geen bank waar je voeten op de grond blijven. om die reden wou ik een stoel waar ik recht op zitten kan en de voetjes op de vloer blijven. en dat is gelukt want ik zit erop....


nu kan ik hier wel heel veel van mij gaan vertellen maar wie zit daar nou op te wachten. ik heb iets anders leuks. mijn blog bestaat in maart een jaar en wie jarig is trakteerd! ik heb een eigen kaartenlijn Just Jeanette die nog steeds te koop zijn maar ik ga trakteren op een serie van mijn kaarten. 5 orginele Just Jeanette kaarten kan je ontvangen maar daar mag je wel iets voor doen!









stel je mag voor 1 dag iets of iemand anders zijn, wat of wie je graag zou willen zijn en waarom? altijd als onze kat zo onschuldig op de bank ligt te knorren dan zeg ik zo vaak tegen lucas, goh...ik zou voor 1 dag wel eens een kat willen zijn. de hele dag onschuldig lekker liggen pitten en gewoon doen waar je zin aan hebt. het eten laat ik voor 1 dag wel staan. ik ben benieuwd naar jullie reacties. zondag 1 maart trek ik een winnaar die vervolgens een serie kaarten krijgt. ik wens jullie veel succes!

i have my blog almost for a year. for this reason i`m keeping a little contest and the winner gets a package of my cards, see above. what to do, imagine you may for one day something of somebody else, who or what do you want to be and why? i will pick a winner on suday 1 march. good luck for all of you!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails