woensdag 7 oktober 2009

hart van hortensiabloemen…

 

blog 3

ik verveelde me zondagmiddag een beetje. ik had zin om iets te gaan veranderen.  ik was in 1x de 2 koffertjes op mijn vensterbank met bollen hortensia`s zat en wou daar graag wat anders op. ik had de koffertjes op een ander –adres- nodig, namelijk onder mijn tafeltje in de hoek van de eetkamer. normaal heb ik naast dat tafeltje een stoeltje staan maar madam kreeg het ineens op de heupen dat ik daar de 2 paspoppen wilde hebben die al een lange tijd op de slaapkamer staan…

blog 2

het hoekje bij het tafeltje helemaal naar m`n zin gemaakt ook op en onder de tafel. de foto`s volgen daar nog wel eens van. maar nu had ik ineens een paar bollen hortensia over want die zaten in het koffertje en die zijn nu niet meer leuk nu ik de koffertjes anders heb staan. tja….en wat te doen met die bollen?  omdat ik de stoel moest verhuizen van het tafeltje naar onze eettafel zag ik dat ik nog steeds een hartje aan de leuning had hangen met een takje eucalyptus. ahum…ehh volgens mij hing dat er nog van kerst vorig jaar, hihi…dus werd het nodig tijd om die eraf te halen en te veranderen.

blog 1

blog 4

en zo kwam ik op het idee om bloemen te knippen van de hortensiabollen en dit aan ijzerdraad te rijgen en dit weer om het hart te buigen. en hier hangt het hart, aan de lamp in m`n schrijfhoekje… o.. ja, molly  is haar pingpong kwijt als jullie die kunnen vinden tip mij dan even?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails