maandag 12 oktober 2009

nieuw hoekje…

 

voor de foto`s de gordijnen dicht gedaan, het lukt me nog maar niet om mooie foto`s te maken naar daglicht. 

blog 3  blog 4

ik wil nog even terug komen op mijn veranderingen in huis vorige week.  de koffertjes uit de vensterbank had ik in dit hoekje nodig. normaal heb ik altijd een opgeknapt stoeltje naast dit tafeltje staan maar nu een keer m`n paspoppen, die al een tijd op de slaapkamer stonden.

blog 8

om het niet te druk doen lijken heb ik hier voor veel glaswerk gekozen. de lampenvoet van glas is nieuw maar wel een antieke. Lucas heeft er een nieuw snoer aangemaakt. er zit een kapje op met klemmetjes want een ring zit er helaas niet meer op, dus kan er geen normaal kapje op.

blog 19blog 20blog 21blog 22 

details van het glaswerk. in een karaf heb ik wat gedroogde bloemetjes van een takje waarvan ik helaas de naam niet weet.

blog 9

paspoppen gedecoreerd met elke een rozenkrans en een leuke kaart met knijper…

blog 26blog 25blog 24blog 27 

  onder het tafeltje een stapel koffertjes met die lieve kleine schoentjes van Lucas…

blog 13

blog 14

aan de spiegel hangt nog een tasje. het tasje ligt op de tafel en de ketting van het tasje hangt aan de spiegel. er zitten hele leuke kralen aan de ketting die heel mooi uitkomen in de spiegel..

blog 2blog 1

blog 12

 

 

 

 

 

 

 

niets veranderlijk als een mens, toch hoop ik hier een tijdje van te kunnen blijven genieten….

fijne week allemaal, Jeanette….

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails