zondag 25 oktober 2009

van (d)adel…

 

blog 1 

vorige week heb ik van Dejavu twee prachtige dadeltakken ontvangen. ik had vorig jaar een dadeltak op haar brocante fair gekocht maar die tak heb ik inmiddels verknipt tot losse besjes voor een taartje, zie post april ,workshop taartje. de takken zijn zo decoratief en ik miste zo`n tak in mijn lijst. nu had ik daar een krans in hangen, ook leuk maar die kransen had ik weer nodig op mijn franse oorvazen dus tja…een lege lijst aan de muur vond ik ook wat kaal. 

blog 3

blog 2blog 4

het leek mij wel leuk om ook een tak buiten te hangen aan m`n luikjes. de meeste buitenmeubelen zijn  geverfd en ook mijn luikjes zijn weer voorzien van een nieuw laagje lavendula. ook het paneel wat achter de luikjes zit heeft een nieuw behangetje gekregen. toch staat alles nog niet op`n plek want het wachten is op Lucas die het tegen de muur moet schroeven. maar die is druk met werken en in zijn vrije tijd met verven van de buitenkant van het huis. dus het is nog even afwachten wanneer ik mijn hoekje kan aankleden.

blog 5

blog 7

 

tot die tijd leg ik de tak maar in een schaal met een prachtig kaartje. dit kaartje met nog twee kleine kroonhangertjes kreeg ik cadeau bij de takken

blog 7blog 6blog 8blog 9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails