dinsdag 17 augustus 2010

Flessenpost...

 

blog 11

vandaag -16 augustus- is Lucas weer begonnen met werken. Ik heb nog één dagje, heerlijk voor mijzelf. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heerlijk drie weken samen met Lucas te zijn maar als ik de boel lekker wil schoon maken en wat dingen wil veranderen, dan ben ik het liefst alleen.

blog 4

blog 8

Vorige week vrijdag hebben Lucas en ik een rondje Noord-Holland gedaan. Jolandelijk -Twisk-stond al en tijdje op m`n lijstje en daar als eerste naar toe gereden.  Echt een hele leuke winkel met bijzondere leuke spullen voor een leuke prijs. Ik vond er twee draadmanden en bij het afrekenen vertelde ze me dat het oude mosselmanden zijn.

blog 3blog 6blog 5blog 9 

Altijd handig zulke manden, je kan er eindeloos leuke dingen mee doen. Ze blijven zo...hier komt geen verf aan te pas, zo mooi verweerd dat wil ik graag zo houden. Ik heb de manden op de vensterbank staan, elke aan een kant en gevuld met m`n verzameling groene flessen.

blog 1

We zijn door gereden naar Hoorn, wat een leuk stadje is dat en best wel groot. Helaas is winkelen met een man niet altijd geslaagd en heb naar mijn idee de helft nog niet eens gehad. Toen zijn we doorgereden naar Bovenkarspel naar woonwinkel `t Klooster. Ook leuk vooral als je je huis wil inrichten, ze hebben daar werkelijk de mooiste boeken met behang, de mooiste stoffen, Carte Colori en F&B om alle wanden een prachtige kleur te geven. Tegenover `t Klooster zit een prachtig mode zaak Dirk de Wit. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik daar echt even naar binnen moest. Het liefst was ik ook de schoenenzaak ernaast nog ingegaan maar manlief was het zat en wou weer huiswaarts:-)

blog 12

blog 10

blog 7

Het was een geslaagde dag en ik ben weer twee leuke manden rijker. Jullie komen ze vast nog wel eens tegen met een andere inhoud. Ook leuk met linnen goed, of gewoon als lectuurmand...Vandaag heb ik er dus een flessenpost van gemaakt.

blog 2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails