zondag 22 augustus 2010

Sprietenstof...

 

blog 1

Ik heb m`n gietijzeren oorvazen opgemaakt met rietplanten -2,75- tuincentrum en lapjes stof.  Op de plant een kroon geplaatst.

blog 4

blog 2

blog 3

blog 5 

Van een lap stof -taftzijde- heb ik kleine stukjes geknipt en dit tussen de rietstengels gestoken. Zo mooi dat de kleur van de stof weer bij de vaas en de kroon past. Taft zijde is vaak ietwat gekreukt en geeft een prachtglans. Die combinatie zie je niet vaak in stoffen. Als iets mooi glanst is het vaak glad. 

blog 6

Ik heb een grote bloempot op de kop gezet zodat het een sokkel lijkt en daar de vaas opgezet, en zo....staan er twee , één aan elke kant op de vensterbank.

blog 9

blog 7

blog 8

Molly is altijd in m`n buurt als ik aan het rommelen of fotograferen ben, nu ook ligt ze heerlijk te slapen op de stoel waar ik normaal altijd zit:-)

blog 10 

Bedankt weer voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer...

Dikke tuut, Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails