donderdag 16 september 2010

Cosy...

 

blog 1

Ik mag graag af en toe wat veranderen in huis maar van de basis kan ik heel goed afblijven. Ik verander het meest sfeertjes op tafels, bankjes en kasten en doe dit met verschillende accessoires. Bijvoorbeeld deze sidetable, deze staat hier al een aantal jaartjes gewoon steeds op dezelfde plek maar wat er op staat ja....dat mag af en toe wel even omgegooid.

blog 5

blog 4

blog 2

blog 3

Het wordt al weer snel donker en koud en dan is het tijd om het binnen weer wat knus en gezellig te maken en daar horen bij mij altijd kaarsjes bij. Ik heb de lege lijsten laten staan en er een stoere tak met blad  -het lijkt wel een mini boom- ingezet.

blog 7

blog 10

blog 8

blog 9

Ik heb geen idee wat voor tak het is maar het blad lijkt heel erg op buxus. Ik heb de tak versierd met een lintje en mini appeltjes, die ik met nylondraad heb opgehangen.

blog 12

blog 13

blog 22 

De houten pop heb ik al vele jaren en zo af en toe zet ik hem in huis, ja...het is een manneke. Meestal staat hij buiten en daardoor is hij al heel wat haartjes kwijt geraakt.

blog 20blog 17blog 21blog 19

Wat gezellige lichtjes op tafel gedecoreerd met mini appeltjes geeft een knus en warm gevoel. Ook deze lichtjes zijn al jaren oud -ooit eens gekocht bij Intratuin- en zijn nog steeds leuk! Ik heb hier tig van en komen meestal in huis rond kerst dan staan ze door m`n hele huis.

blog 15

blog 14

blog 16

En zo heb ik in een handomdraai een warme gezellige sfeer in huis. Ik had er eerst ook nog dennenappeltjes tussen gelegd en dat stond heel leuk hoor maar ik vond het nog iets te vroeg, dan ben ik er straks eind oktober al weer flauw van. Nu even genieten van de appeltjes nu het echt appel tijd is en straks gooi ik de dennenappels er tussen, nou....dan hoef ik voor kerst niet weer"-)

blog 18

Een heel warm, gezellig en knus weekend toegewenst!

Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails