woensdag 8 september 2010

Michal Negrin...

...rich and romantic!

blog 12

Een prachtig notebook met opbergvakken van Michal Negrin. Rijk en romantisch...helemaal leuk! Deze heb ik al een aantal jaartjes en ben er nog steeds erg blij mee. Een heel handig boekje met opbergvakken waar je van alles in kan stoppen.  Op dit moment zitten er kleine bidprentjes in en rozenblaadjes voor de geur.......heerlijk ruikt het als je het boek open slaat.....!!

blog 14

Nog een foto van mijzelf op kalkpapier, deze foto is gebruikt in de Ariadne At home en vind ik toch wel speciaal en berg ik dus ook in één van de vakjes.

blog 15blog 17blog 25blog 16 

Michal Negrin heeft niet alleen paper jewelry maar ook veel andere romantische producten klik maar eens op Michal negrin, een sprookjesachtige website met romantische muziek.

blog 13

blog 19

blog 20

blog 21

blog 23

blog 22

Ik ga het boekje weer sluiten en bedank jullie graag voor jullie bezoek. Vorige week heb ik één avond tijd gehad om jullie blogs te bewonderen maar kon op geen één blog een reactie kwijt want de server lag eruit.  Ik hoop volgende keer beter....

blog 10blog 9blog 11blog 8

Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails