donderdag 23 september 2010

Tip...

 

Het is bijna zover, Woonbeurs Amsterdam 2010 staat voor de deur, Van 25 september t/m 3 oktober, voor meer info http://www.woonbeurs.nl/ Ik ben er voor uitgenodigd om een kijkje te nemen om zo weer nieuwe ideeen op te doen. Het is nog even afwachten of ik ga want ik ben namelijk nog voor iets leuks uitgenodigd.

Kennen jullie deze foto`s nog? staan ook in klein formaat in mijn sidebar.

blog 14

Een tijdje terug kreeg ik een mail van Hannie Staat. Zij schildert prachtig doeken met olieverf. Zij vroeg mij of ze twee foto`s van mij mocht lenen om daar twee schilderijen van te maken. Ik vond het gelijk een leuk idee en heb haar deze twee foto`s gestuurd. Nu kreeg ik vandaag bericht dat de doeken af zijn en dat zij de doeken komend weekend exposeert.

blog 20

Deze doeken zijn op te bewonderen op haar site http://www.hanniestaat.nl/  kijken bij stilleven. Zelf ben ik erg onder de indruk van haar werk en het is zo bijzonder om je eigen foto op doek  te zien. Haar expositie is komend weekend. Zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en zondag van 11:00 tot 17:00 uur. Synagoge, Nieuwstraat 5 in Weesp.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails