vrijdag 27 mei 2011

Nu is rood...

 

blog 8

Nu is rood!!....met een rood hoofd en stoom uit m`n oren zit ik achter de laptop. De hele week al heb ik last van blogproblemen. Afgelopen week heb ik een paar momenten gehad dat ik tijd en zin had om blogs te bekijken, bekijken kon ik wel alleen reageren kon ik nergens. Daar baal ik dan zo van, heb je eens tijd kom je nergens binnen:-(

blog 7

blog 6

Nou las ik op verschillende blogs dat er meer waren die problemen hadden. Op verschillende blogs wat reacties gelezen en gekeken wat het probleem kon zijn en hoe het probleem opgelost kon worden. Problemen zijn er tenslotte om opgelost te worden. Het aanmelden lukte op zich wel maar als ik dan een reactie wilde plaatsen werd telkens m`n profiel gevraagd en daar ging het steeds mis. Nu las ik dat je het vinkje -aangemeld  blijven- beter uit kon zetten. Zo`n gedoe telkens je mail en wachtwoord invoeren dus ja...ik vink -aangemeld blijven- altijd aan.

blog 2blog 3blog 4blog 9    

Zou toch fijn zijn als dat vinkje alle problemen zou oplossen? Op het blog van Een sneller kloppen hart heb ik het getest en ja hoor.....ik kon een reactie plaatsen. Nu heb ik afgelopen week veel blogs bekeken maar heb nergens kunnen reageren en heb nu de tijd niet meer om alles weer opnieuw te bezoeken. Dus bij deze....bedankt voor al jullie posten vol met prachtige verhalen en natuurlijk mooie foto`s!

blog 1

blog 5

Nu is rood......hebben we ook toegepast in één van de etalages van de winkel. Afgelopen weken is het vrij rustig geweest in de winkel. Dat zijn dan van die momenten dat je wel eens wat in kakt, wat natuurlijk niet moet want juist op rustige tijden moet je scherp zijn en blijven. Dan ben ik iemand die achter een tafel kruipt en dingen noteert voor inspiratie. Zo kwam ik op het idee om mijn eigen schrijfhoekje in de etalage te zetten. Thuis scharrel ik dan wat spullen bij elkaar en zo ontstaat er vanzelf een verhaal. Een dame die probeert een brief te schrijven, gevolg boeken voor inspiratie, een woordenboek voor de juiste woorden, verscheurde brieven op de grond die mislukt zijn en lak en stempel om de brief persoonlijk af te sluiten. Zo is het uiteindelijk geworden.

blog 1

blog 5

Voor de andere etalage hebben we takken met vlinders en buiten een oude fiets met mand en bloemen. Twee mooie aangeklede dames die bij de fiets staan, de één is net wezen shoppen bij Elinga en heeft allemaal tassen aan de fiets hangen en de andere dame komt aanlopen....zo leuk!! Maar dat laat dat jullie graag een volgende keer zien. Fijn weekend!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails