vrijdag 16 december 2011

Stiekem even gluren...

 

blog 22

Zijn jullie ook nieuwsgierig wat Jeanette achter dit deurtje heeft? Ik wel! Ik ga een stukje opzij zodat ik het beter kan zien. kijken jullie mee?

blog 21

Volgens mij zie ik wat rollen lint liggen, ze zal wel veel cadeautjes inpakken zeker?''

blog 20blog 13blog 17blog 18

Een mooie kop & schotel met een lief vogeltje op de rand die kijkt of er nog wat te halen valt? Een lief stelletje waarvan het vrouwke een leuk cadeautje krijgt en het manneke daarvoor bedankt. Maria met zoonlief (rusten in een stal omdat ze thuis nog druk aan het verven zijn-;) en de klok tikt weer bijna het nieuw jaar in...

blog 16

blog 15

blog 19

Hier houd ze zo van hè, gewoon op kleur wat spullen verzamelen, neerzetten en er rolt er vanzelf iets leuks uit!

blog 14

blog 23

blog 11

Nog één keer een overzicht van de hele inhoud, dan doe ik  gauw het deurtje weer dicht voordat Jeanette ziet waar ik mee bezig ben:-)

blog 10

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails