woensdag 14 december 2011

Welke boom?

 

blog 1

Wij gaan elk jaar weer voor een Nordmann boom. Deze boom vind ik toch wel het mooist onder de kerstbomen, ook vanwege de mooie platte plateaus. Dit jaar hebben we bewust gekozen voor een smalle Nordmann. (vanwege de stoel die ik er graag naast wil hebben) Zelf dacht ik dat dit lastig zou kunnen  worden omdat de Nordmann bomen vaak wel breed zijn.

blog 7

Tja...daar sta je dan bij een tuincentrum tussen al die kerstbomen. Lucas pakte wat bomen maar nee die waren mij allemaal te klein. De boom hoeft niet breed maar moet wel wat hoogte hebben, verder maakt het me echt niet uit, zo zinnig ben ik nou ook weer niet:-)

blog 3

blog 4

Iemand van het tuincentra zag ons wat heen en weer lopen en vroeg of we het wat konden vinden. Nou ''nee'' zei ik....''ik ben echt niet moeilijk maar ik wil graag een hoge maar wel een smalle boom''. Die man moest al lachen en zei ook zo van: ''nou dame ik denk die boom daar helemaal links achterin daar tegen dat hek aan, dat is hem..." Haha...daar was dus echt niet doorheen te komen hè.

blog 5

Die man dacht natuurlijk weer zo`n stel met zo`n troela die toch nooit tevreden is:-) Maar het liep heel anders toen hij vooraan begon de bomen weer wat netjes neer te zetten (Jan en allemaal zat natuurlijk aan de bomen waardoor er ook veel om lagen) Hij pakte de eerste de beste boom en ik zei gelijk ''dat is hem''....Hij keek me aan, ''meen je dat nou? wil je deze''?  ''ja'' zei ik, ''die wil ik''. Je had z`n gezicht moeten zien, ik zei toch, ik ben niet zinnig als het maar hoog en smal is.....en dat is deze!

blog 6

blog 2

Dit jaar geen kerstdorp onder de boom maar wel het treintje van Lucas met een paar blokken haardhout. Gezellig toch?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails