zondag 8 januari 2012

Miss Hyacint...

 

blog 3

Het is weer tijd voor bloembollen. Persoonlijk houd ik erg van hyacinten, ze ruiken lekker en staan lang, dubbel plezier dus!

blog 1

blog 6

blog 4

Op een kleine spiegel heb ik een paar Marokkaanse glaasjes gezet, een paar met hyacinten en een paar met een waxinelichtje. Verder nog een glazen stolp met een dame versierd met mooie vlinder. Een leuke kaart met meisje en sneeuwman maken het af.

blog 8

Onder de stolp nog wat poedersneeuw gestrooid en daar miss Hyacint met vlinder op gezet. Meestal maak ik de bollen schoon, verwijder alle modder en knip de wortels iets korter. Zelf ben ik van mening dat de bollen dan mooi open gaan maar niet meer groeien. Ze kunnen soms zo hoog en iel worden waardoor ze makkelijker omvallen. Doe een klein beetje water in een glas zodat de wortels wel nat blijven, ook leuk om op het laagje water een laagje poedersneeuw te strooien. De 'sneeuw' blijft er mooi op liggen en zo krijgt je bol een mooie wit kraagje:-)

blog 12

blog 9

Deze mooi versierde vlinders komen van Tuinland, van de kerstafdeling. Ik doe er van alles mee, er zit een klein klemmetje op dus je kan ze overal op vast zetten. Zo heb ik deze vlinder ook wel op een jasje als broche en op een gebreide sjaal zodat je de sjaal als stola kan dragen.

blog 13

blog 5

De vakanties zijn weer voorbij, dat betekent weer rust in de winkel. Voor de meeste die vrij waren zijn dit heerlijke dagen maar voor mensen die in winkels staan zijn het altijd drukke hectische dagen. Thuis blijft alles er vaak bij en ook bloggen schiet er bij in. Nu hou ik erg van m`n werk en vind het fijn om lekker druk te zijn maar je energie is dan thuis op en zo kom je niet toe aan dingen die je ook leuk vindt om te doen. De rustige tijd komt nu weer aan dus ik kom vanzelf weer toe aan de dingen die ik leuk vind om te doen Ik kom binnenkort weer wat meer op bezoek want ik heb jullie gemist:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails