zondag 5 februari 2012

Kastanjes met klosjes..

 

blog 12

Het valt niet mee om duidelijke foto`s te maken van dingen die op de vensterbank staan maar wou jullie toch graag laten zien hoe leuk deze vazen met kastanjes en klosjes staan.

blog 14

blog 16

Ik heb een paar stoere kastanjetakken in een grote vaas gezet met subtiel wat parels in het water en om de takken een paar oude klossen met pastel garens gedaan.

blog 15

blog 17

Omdat ik lappen van ramen heb groepeer ik vaak wat spullen. Alleen een vaas aan de ene kant en één aan de ander kant is ook zo voorspelbaar en voor mij niet spannend genoeg. Zo heb ik er twee kandelaren bij staan van verschillende hoogtes en nog een groene wijnfles. Zo`n groepje staat ook aan de andere kant van het raam maar dan met net een andere kandelaar en groene fles.

blog 19

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails