zondag 26 februari 2012

Pink spring...

 

blog 1

Heerlijk, de dagen worden weer langer......het voorjaar is in aantocht! Nu mag het om mij nog wel even duren want als ik zie hoe onze tuin erbij ligt......`k wou dat het weer winter was zodat ik de tuin een keer over kon slaan:-) Na een hele natte periode en een strenge vorst zijn onze laurierhagen meer bruin als groen en het gras bevat meer mos als grassprieten. Maar goed dat is ook het enige waar ik even tegen op zie om weer in orde te maken. In huis ben ik lekker aan de slag geweest en heb naast al mijn -zachte- tinten één -hard- tintje toegevoegd, hard roze....

blog 2

blog 4

blog 3

In een mooie dekschaal heb ik een paar mini kalanchoe(s)cheetjes gedaan en daar een paar paaseieren tussen gelegd. Op een kandelaar een hardroze kaars en op een kandelaar een oud groene kaars. De deksel van de schaal heb ik tegen een Marokkaansdienblad gezet. De roze tinten komen terug in de lijst  in de kandelaar en in de bloemen van de dekschaal.

blog 12

Achter de bank een klein groepje gemaakt van een lege lijst een stuk karton omkleed met stof, twee kandelaren en een paar boekjes. Hier komt de roze kleur terug in de kaars en in de bloemen van de stof.

blog 13

blog 14

Dat is het fijne van oude vervagen kleuren het matched altijd met een harde of felle kleur! It`s time for pink spring....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails