woensdag 29 februari 2012

Vintage blue...

 

blog 13

blog 9

Wat dragen we vandaag? Een stoer leren jack -in een vintage blue- over een groene zijden top. Eronder een stoere jeans, wel met een paar super vrouwelijke kousen en schoenen.

blog 1blog 3blog 4blog 10

Nog een paar armbanden en een leuke riem en de outfit is compleet!

blog 7

blog 8 

Leren jack: Maison Scotch. Zijden top: Supertrash. Jeans: G-star. Riem met afneembare gesp (kunststof): Tie-ups. Kousen en schoenen: Noa Noa. Armband met schuifbare buttons: Sari design

blog 2

blog 12

blog 10

blog 6

Sorry voor de woordverificatie die jullie moeten typen bij het plaatsen van een reactie. Blogger kiest de woorden -nu zelfs twee woorden- ook het bewijzen dat je geen robot bent komt van blogger, ik heb hier geen invloed op! Zet ik de woordverificatie uit dan zit ik onder de spamberichten, wel 100 per dag! Het is geen doen om al die reacties van m`n blog te verwijderen dus....sorry voor wat extra werk maar ik kan niet anders. Ik hoop hiervoor jullie begrip.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails