zaterdag 11 juli 2009

frans…

 

blog 2

ik laat jullie graag mijn piepkleine voortuintje zien. een heerlijke plek om s`avonds de geur van lavendel op te snuiven…

blog 3

ik hou van landelijk, met de franse slag. dit oude naaitafeltje –zo frans als wat- staat toch prachtig tussen de inmiddels grote bossen lavendel. meestal elke avond doe ik een rondje tuin.  hier ben ik dan vaak de rozen  op stam aan het snoeien (uitgebloeide bloemen verwijderen) soms komt er wel eens een buuf aanwaaien, tja…en dan is zo`n bankje heerlijk om even op te zitten en lekker bij kletsen…

blog 6

blog 4

 

dit tafeltje heb ik voor twee jaar terug keurig geverfd. onderstel in isola , kalkverf van carte colori en het blad in all white van F&B. maar de natuur maakt dat het tafeltje een echte franse brocante uitstraling krijgt. ik heb niets geschuurd en heel raar, het hout was gewoon blank toen ik het verfde, en moet je nu zien…..het is net of zit er een grijze laag onder.

blog 5

blog 7

in een gewolkte grijze emaille vergiet heb ik thym gedaan.  vergieten lenen zich heel goed voor planten door de vele gaatjes –verzuipt- je plantje nooit.  dit manneke heb ik frans genoemd een toepasselijker naam kon ik niet bedenken…..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails