donderdag 9 juli 2009

manneke, in een lende doekje…

 

je kent ze vast wel, die –lelijke- koperen kandelaars. veel te zien op rommelmarkten. dit was ook zo`n kandelaar. helemaal in koper dus je zag ook niet goed dat dit manneke een lende doekje droeg. ik heb al mijn proefpotjes F&B verf verzameld en kwam op deze kleuren. aubergine, creme, oud groen en oud roze.

blog 1

blog 2

met een klein verf penseeltje ben ik aan de slag gegaan. het lende doekje was wel even prutsen. en ook de handjes om de kandelaar vielen niet mee..

blog 3

blog 8 

het gezichtje viel ook niet op toen het nog koperkleur was. ik heb er zelf oogjes en een mondje op geschilderd. je kan wel zien dat er al verschillende kaarsen in gezeten hebben want het kaarsvet heeft inmiddels al verschillende kleuren….

blog 7

blog 13

blog 4

 

zo kan je van –ik ben eerlijk- een lelijk koperen ding toch iets heel leuks en eigens maken.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails