zaterdag 18 juli 2009

vakantie…

 

blog 8

het duurt nog heel even voordat ik zelf vakantie heb en ook nog even voordat wij naar zuid-bretagne gaan maar ik las vanaf nu een blogvakantie in. er zijn nog genoeg dingen die gedaan moeten worden, en  ik mag nu wel gaan bedenken wat ik allemaal mee wil op vakantie. ik neem altijd veel te veel mee. de koffer zit elk jaar stamp vol. maar het weer in bretagne is ook zo wisselvallig dat je voor mooie, minder mooie, koude en warme dagen kleding mee wil nemen…

blog 2 

blog 1

waar ik zeker van ben wat mee de koffer in gaat is deze geweldige boardshort van O`Neill met vintage plaatjes…

blog 5blog 7blog 3 blog 4

  je ziet deze boardshorts op moment veel met alleen een bikinitop.  ik draag er liever een vrouwelijke aubergine top op.

blog 11

blog 10

en een van m`n bikini`s mag ook mee!  voor de rest zoek ik alles nog rustig uit wat wel en wat niet mee mag. ook al draag je niet alles in de vakantie, bij thuiskomst wil je alles weer wassen en zo dus ook weer dubbel werk….

ik wens  iedereen die al vakantie heeft of nog gaat, een hele fijne vakantie. en ik hoop jullie allemaal half augustus weer virtueel te mogen bezoeken!  

blog 12

liefs Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails