maandag 13 juli 2009

glas & oud zilver….

blog 1

tijdens het schoonmaken komen bij mij vaak leuke ideeen naar boven. dit hoekje veranderd daardoor regelmatig. omdat ik bijna –nog twee weekjes- op vakantie ga vind ik bloemen en planten niet zo veel meer waard maar ja, je wilt nog wel gezellig en sfeervol zitten….

blog 3

blog 9blog 5blog 4

glaswerk is altijd mooi en kan ook het hele jaar door. ik wist dat ik nog ergens een bowl kom op voet van glas met een glazen sleef had staan. deze een aantal jaren gelden aangeschaft om heerlijk verse vruchten uit te serveren. maar omdat deze kom zo groot is en niet in mijn keukenkasten past is deze al snel op zolder beland. toch zonde want je kan er natuurlijk veel meer mee doen dan alleen vruchten serveren.

blog 10

blog 11

blog 12

blog 13

ik heb grof zeezout/badzout uit de dode zee, verkrijgbaar bij drogist, met geurende potpouri in de kom gedaan. de sleef er iets ingedrukt en hier vervolgens een geurend waxinelichtje in gedaan. het staat niet alleen heel sfeervol dat brandende kaarsje schijnend door het glaswerk het ruikt ook nog eens erg lekker!

blog 2

blog 7 blog 6

met wat oude borrelglaasjes, een karafstop, een oud zilveren medaillon en oud zilver bestek -op en een kleedje- is mijn sfeertje compleet!

ik wil iedereen bedanken die elke keer weer even de moeite neemt om mijn blog te bezoeken.. of je nu wel of geen reactie plaats wel of geen mailtjes stuurt. ik krijg zoveel energie van jullie komst en door die energie ook weer inspiratie en zo plaats ik ook elke keer weer –ik hoop naar wens- inspirerende post!

lieve groet, Jeanette…

ps voordat ik er vragen over krijg ,in de karaf zit rose verdund met water.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails