zondag 20 september 2009

besjes….

 

blog 1

vanmiddag heerlijk een rondje bos gedaan.  ik ga altijd voorbereid op pad want je weet nooit wat je tegenkomt. met een vuilniszak, een snoeischaar en een paar heerlijke zittende laarzen  gingen we op pad. komende week zijn de etalages in de winkel ook aan de beurt, daar zou ik ook wel wat herfstdeco kunnen gebruiken. ik heb al een tak in de etalage hangen met appels van mijn boom, maar die hangen al even dus tijd voor wat anders. in het bos allemaal bladeren en varens gevonden voor op de grond en voor aan de tak heb ik een paar takken gevonden met prachtige bessen.

 blog 6blog 3 

maar bij thuiskomst vond ik de besjes, die ik eigenlijk voor de winkel had meegenomen, veel te leuk om in huis te decoreren.  overal waar ik nog wat kunstrozen en kunstmagnolia`s en andere bloemen had liggen heb ik vervangen door deze bessen.

blog 9

blog 10 

ik heb ook nog takken met oranje bessen meegenomen dus ik heb de keus niet meer welke ik in de etalage ga gebruiken, dat worden dus de takken met oranje bessen. waar ik nog meer bessen heb gedecoreerd?….zien jullie de volgende keer.

blog 5

 

graag tot ziens en bedankt voor jullie trouwe bezoek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails