woensdag 9 september 2009

moeilijk besluit…

deze foto`s heb ik speciaal gemaakt voor de picasagirls…

blog 1 

ik liep er al een tijdje mee rond en maandag heb ik dan mijn besluit genomen. ik ben gestopt met picasa.  picasa  de meesten van jullie kennen het wel maar voor degene die het niet kennen zal ik kort  weergeven wat dat is. picasa is een programma waar je foto`s albums in kan zetten en dit online zetten zodat je deze albums kan delen met andere mensen. je kan als het ware virtueel bij elkaar binnen kijken. een hele leuke maar ook zeer verslaafde hobby.  we begonnen met een kleine groep meiden albums aan te maken en keken bij elkaar binnen en konden in de albums bij elkaar reageren zo leuk en oo…zo… inspirerend.

blog 2

je bouwt hele leuke vriendschappen op. altijd een leuke club meiden met dezelfde passie, ja…het klopt dit is leuk, hier vind ik ontspanning en toch stop ik ermee, hmm..snappen jullie mij?  ik vind het ook heel moeilijk maar ik vind als je foto`s plaatst in je eigen album vind je het altijd leuk om reacties te krijgen, maar als jij het leuk vindt om te krijgen dan vindt een ander dat ook. in het begin waren de albums nog te overzien en kon ik heerlijk bij meiden binnen kijken en ook reageren maar doordat er nu zoveel albums zijn wordt het te groot en is het niet meer te overzien en kan ik ook geen keuzes meer maken van waar kom ik nog wel waar niet meer waar moet ik wel en waar kan ik niet en ga maar door. nu kan ik zeggen, ik plaats alleen nog maar foto`s en kijk nog her en der in albums maar reageer niet meer…maar dat kan ik dus niet. ik ben altijd  iemand geweest van eerlijk  zullen we alles delen. ook mede door mij blog heb ik de tijd niet meer om te reageren in albums van picasa vandaar ook mijn beslissing om te stoppen.

blog 3

blog 5

blog 6

ik heb een collage gemaakt van al deze foto`s als –tot ziens- foto in mijn album. toen ik de eerste reacties las biggelden de tranen al over mijn wangen, het voelt zo……net of laat ik iedereen in de steek. daar zal ik even doorheen moeten. er zijn gelukkig heel veel meiden die ook een blog hebben en met veel heb ik persoonlijk contact via mail. en….ze hoeven mij niet te missen want ik hou mijn blog. hier kan mijn creativiteit meer kwijt en meer van mijzelf laten zien. ook via deze weg wil ik nogmaals alle picasagirls bedanken voor hele gezellige, inspirerende jaren.  zie album tot ziens.

blog 4

 

veel liefs, Jeanette…

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails