donderdag 3 september 2009

kwast, klos & kleur….

 

blog 1

hier kan ik zo blij van worden, ergens tegen aan lopen wat je helemaal niet zoekt maar wel erg mooi vindt. deze oudroze gordijnkwast bijvoorbeeld. ik vond deze kwast bij Laiv& Nuver in de stad Groningen. echt precies –mijn kleur- zo mooi vind ik die poederige uitstraling.

blog 2  blog 3

blog 4

mijn moeder verbaasd haar er altijd over als ik iets koop wat in mijn interieur ergen bij moet passen. zou je eerst niet even een kleur meenemen? zodat je er zeker van bent  dat het de juiste kleur is? nee…mam, dat zie ik zo wel het is gewoon precies de kleur. ik loop nooit met stofjes of kleurstalen om iets te vinden.  niet alleen bij mijzelf hoor ook voor een ander kan ik goed kleur in schatten. ik neem ook wel eens wat voor mijn moeder mee omdat ik iets ben tegengekomen waarvan ik zeker weet dat het- haar kleur- is en het is tot nu toe ook altijd nog juist geweest. fijn om zo`n gave te mogen hebben.

blog 5

de kleuren in mijn huis zijn geen standaard kleuren. voor mij helaas niet vaak een blokker of action waar ik leuke accessoires kan vinden. ik kan ook nooit zeggen, zo…ik wil nu iets leuks voor op de kast en ga shoppen. nee ik kom vaak leuke dingen tegen als ik ze op dat moment niet nodig ben, maar ik neem het wel mee want als ik er wel om zoek vind ik het niet. zo is de kleur stone white (oud grijs/groen) ook een moeilijke kleur om leuke accessoires in te vinden. ook bij Laiv & Nuver vond ik prachtig fluweel oud groen lint op een klos van House doctor. bij thuis komst is het haast exact  de kleur stone white van F&B, een kleur die veel in mijn interieur aanwezig is…

blog 1

blog 2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails