dinsdag 29 september 2009

ptt-stoel

 

blog 1

ik had weer een opdracht om een stoel van niets naar iets te toveren. ik ben zo dom geweest….ik heb helaas geen foto`s gemaakt van hoe de stoel er eerst uit zag, maar deze was bruin. de stof had de eigenaresse er al afgehaald en er zat geel schuim onder. zij had zelf een aantal postzakken die ik erop mocht doen. dit keer niet de zakken met rood, wit blauw maar alleen de tekst eigendom ptt post 95. deze tekst heb ik tegen de leuning gedaan zowel aan de voor als aan de achterkant. 

blog 2

blog 4

ook bij deze stoel vond ik het leuk om een tasje te maken. ik had nog genoeg stof en haken om dit ook bij deze stoel uit te voeren. ook al is het voor iemand anders toch vind ik het niet leuk om identiek dezelfde stoel te maken. voor dit tasje heb ik iets anders bedacht en er leuke applicaties zoals harige bolletjes, knopen medaillonnetje en een gestrikt lintje op gedaan.

blog 3

 

 

 

 

 

 

 

blog 6 blog 8 blog 7

altijd weer spannend of ze het leuk vind. ik overleg dit dus niet maar doe het als een extraatje en gewoon als een leuke verrassing, tenminste dat mag ik dan maar hopen….

blog 9

verf voor het houtwerk van de stoel is van F&B kleur all white. postzakken prive bezit. touw komt uit de webwinkel van kind van Holland.  fournituren prive bezit maar genoeg verkrijgbaar bij een hobby of fourniturenzaak.  foto`s zijn gemaakt in onze bijkeuken.

…ze heeft de stoel een uurtje geleden opgehaald en was zeer verrast en erg blij met deze metamorfose.  ik heb nog een leuk presentje van d`r gekregen, ik laat dat jullie de volgende keer graag zien. fijn gevoel weer een tevreden klant!

DSC_0136[1]

ik kreeg net nog een mailtje van haar met een foto van de stoel hoe deze er eerst uitzag, zij had er gelukkig nog een foto van. wat een verschil hè….

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails