donderdag 16 december 2010

(B)engeltjes...

 

blog 2

Van gewone beelden engelen gemaakt. Kleine engelen vleugels om een kransje van glazen balletjes.

blog 3

Vorige week heb ik een leuke oude porseleinen pop gekocht. Ze zat zo alleen in een hoekje op iemand te wachten. Ik kon haar niet laten zitten en heb haar maar meegenomen.

blog 5

Ook van deze bengel heb ik een engel gemaakt. Heel eenvoudig met een paar vleugels achterop haar rug.

blog 8blog 6blog 9blog 7 

Best leuk om even weer met poppen te spelen. Misschien kennen jullie mijn tekst nog, `vroeger speelde ik met poppen en nu met mijn interieur` tekst uit de Ariadne at home (reportage nummer 10 2008) Dat -vroeger- kan wel worden weggelaten:-)

blog 10

blog 11

Ik laat haar weer alleen, er moet nog meer gebeuren vandaag, Daaaaaaaaag!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails